آبتین مامانیآبتین مامانی، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شیطنت های آبتین کوچولو

با آبتین خانواده اش بیشتر آشنا بشیم

1390/8/22 11:19
نویسنده : زهرا
512 بازدید
اشتراک گذاری

آبتین در حال حاضر 2 سال و 6 روزش هست. وقتی که آبتین به دنیا نیومده بود من توی یه مدرسه شاغل بودم و وقتی که آبتین هم به دنیا اومد بعد از یک ماه برگشتم سرکارم البته روزهامو کم کردم و تا خرداد گذشته هم به کارم ادامه دادم ولی از این که آبتین رو تنها میذاشتم و می رفتم خیلی ناراحت بودم و در آخر تصمیم گرفتم که دیگه فعلا کار نکنم و با آبتین باشم و الان از تصمیمی که گرفتم خیلی راضی هستم. چون احساس می کنم آبتین ابیشتر به من احتیاج داره تا بچه های مدرسه. بابای آبتین هم یا به قول آبتین بابک هم یه مغازه فست فودی داره و فقط آخر شبها میتونه با آبتین باشه و باهاش سر و کله بزنه.

 

خود آبتین هم که آخر بچه شیطوناست، البته تا وقتی تنها هست چون تا یه بچه ی دیگه می بینه سریع خودش رو جمع و جور میکنه و به قولی میدون رو برای طرف خالی میکنه و یا شاید می ایسته کنار تا چند تا شیطنت هم از اون یاد بگیره. چشمکآبتین تو همه ی کارها به مامانش کمک می کنه و این هم یک نمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)