آبتین مامانیآبتین مامانی، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شیطنت های آبتین کوچولو

آبتین هنوز ساعت خوابش درست نشده!

1390/8/18 14:24
نویسنده : زهرا
443 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی عشق مامان از وقتی به دنیا اومدی ساعت خوابت با تنظیم نبود به هر کی میگفتیم میگفت یه ده روز طول میکشه اما نشد میگفتن: چلش دربیاد درست میشه اما نشد میگفتن: 3 ماهگی ام نشد  بعد گفتن تا یکسالگی دیگه درست میشه اما باز هم نشد و تا الان شما زودتر از ساعت 2 - 3 نیمه شب نخوابیدی و این خیلی بدِ آخه عشقم شما باید زود بخوابی چون بدنت به این خواب احتیاج داره.

جالبه که بگم هر ساعتی بخوابی 12 - 11 ساعت دقیقا میخوابی و تا سیر نشی بیدار نمی شی، این هم یه جورشه دیگه.

 

میدونی داشتی مل مل میدیدی که خوابت برد نفس مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بیتا
18 آبان 90 14:35
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامان سپنتا
19 آبان 90 8:15
نازی آبتین کوچولو چه قشنگ خوابیده
فندوق مامان
19 آبان 90 14:01
سلام زهرا جان مرسی که منو دوست خودت حساب کردی من دوران بارداری رو دوست دارم ولی از این تنهایی خسته شدم دلم میخواد زودی نی نی به دنیا بیاد تا منم از تنهایی در بیام سره کار نمیرم ولی اصفهان زندگی میکنم فکر میکنم شما اصفهان نباشی وگرنه حتما از کلاسهایی که شما بهم پیشنهاد میکردین استفاده میکردم
ابتین شما هم خیلی نازه من خیلی دوستش دارم ایشالله همیشه سالم و صالح باشه


نفیسه
21 آبان 90 15:25
عاشقشم


آبتین هم عاشق این خاله ی ناز و عزیزشه و میبوستت.