آبتین مامانیآبتین مامانی، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شیطنت های آبتین کوچولو

دوست جونای آبتین

1390/8/22 11:04
نویسنده : زهرا
446 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دو تا دوست داره که باهاشون حسابی حال میکنه و با هرکدومشون که باشه بهش خوش میگذره.

اسم یکیشون سبحان که دقیقا نه ماه از آبتین بزرگ تره.

پیش خودمون بمونه آبتین یکمی ازش حساب میبره ha ha ha

اینم عکس این آقاست البته این عکس مربوط به زمانی میشه که آبتین به دنیا نیومده بود.

سبحان کوچولو

دوست جون بعدیه پسر ما بهنود هست که دقیقا یک سال از آبتین بزرگتره و وقتی آبتین رو میبینه احساس بزرگی بهش دست میده و هوای آبتین رو داره.

فکر میکنم اینجا بهنود 6 ماهه بود و آبتین به دنیا نیومده بود.

اینم بهنود کوچولو که الان دیگه برای خودش مردی شده

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فندوق مامان
25 آبان 90 11:07
سلام خوبی زهرا جون عزیزم خیلی نازن کاش نی نی منم همین قدر ناز باشه راستشو بخوای خیلی نازاحتم تازه فهمیدم شوهرم دوست دختر پیدا کرده بیچاره نی نی من از بس گریه کردم فکر کنم اونم افسرده بشه امیدوارم این بلا سره کسی نیاد
کیتکس
6 بهمن 90 0:00
ممنون مامان جونش چه وبلاگه قشنگی درست کردید برای آبتین جون حالا با عسلی بدوو بیاین به وبلاگه ما تا هر چه زودتر از مسابقه ی نقاشی و اطلاع رسونی نمایشگاه کیتکس باخبر بشین و از دسته عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیرین معلومه که جوجو هنرمنده و حتما جایزه رو می بره زوووود زووود دیر نشه!! بیلبردهای خیابون رو هم نگاه کنید منتظر هستم