آبتین مامانیآبتین مامانی، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

شیطنت های آبتین کوچولو

آخه یه همچین چیزی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

1390/8/18 14:05
نویسنده : زهرا
427 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که این آقای همسایه مامان رو حسابی کلافه کرده عصبانی  چند روز پیش با همدیگه تو خونه بودیم که صدای در اومد و با عجله رفتم دم در دیدم یه پسر بچه 5 - 6 ساله توپولی دم دره میگم بله میگه بابام میگه به بچتون بگید اینقدر ندو سقف داره رو سر ما خراب میشه در رو بستم و اومدم تو ولی داشتم از عصبانیت منفجر میشدم آخه آدم حسابی بچه 10 کیلویی چه وزنی داره که با دویدنش سقف رو سر تو خراب میشه!!!اینقدر بهت گفتم آبتین یواش که یاد گرفتی رو پنجه هات راه میری و من هم دوتا کاناپه هامون رو به هم چسبوندم و تو میری روی اونها بازی میکنی و بپر بپر میکنی.


نکته جالب اینه که این آقا ماشاالله 2 تا پسر داره صد رحمت به زلزله یه طوری تو خونه میدوان که زمین ما میلرزه یا آنچنان در اتاقشون رو میکوبن که صداش تو خونه ی ما میاد.

بگذریم بابایی گفته ولش کن و اگه اینبار اومد در و روشون باز نکن.

مامان دوست داشتم یه خونه مستقل داشتیم که توش راحت بودی و هرکاری دلت میخواست میکردی ولی بدن هر کاری بتونم برات میکنم تا راحت باشی.

دوست دارم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ديبا
18 آبان 90 16:41
سلام خانوم ممنووون عزيزمممممممممم هيلي خوشحالم كردي با نظر زيبات منم شمارو به عنوان دوستم اضافه ميكنم بووووووووووووس
نفیسه
21 آبان 90 15:21
امیدوارم به زودی بتونین جایی مستقر بشین که عشقم بتونه هر کاری دوست داره انجام بده
برات تا اون روز آرامش رو آرزومندم

ممنون از آرزوی زیبات الان هم با شما بودن برای آبتین و من و بابک آرامش هست.